بنر
بنر 2
زمان جاري : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 3:55 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
::: در حال بارگيري لطفا صبر کنيد :::
صفحه اصلي
قوانین انجمن
قوانین انجمن
ما هیچ مسئولیتی در قبال انتشار توسط شما نداریم ... فقط مطالب ویرایش یا حذف میکنیم...

[*]در انتخاب نام کاربری خود هنگام ثبت نام دقت فرمایید. شناسه هایی که در بر گیرنده کلمات زشت، نامناسب و مشابه نام مدیران سایت باشند در اولین فرصت مسدود خواهند شد. همچنین کاربران تنها مجاز به استفاده از یک شناسه کاربری فعال می باشند، در صورت مشاهده رفتاری مغایر با این قانون تمامی شناسه های فرد خاطی مسدود خواهند شد.
[*]به منظور جلوگیری از ارسال گفتگو ها و نوشته های تکراری، ابتدا مطلب مورد نظر خود را در انجمن ها جستجو کنید. همچنین هنگام ارسال پست جدید در انجمن ها توجه داشته باشید که فقط در ارتباط با موضوع اصلی آن گفتگو، مطلب خود را ارسال کنید. پیام های تکراری و آن دسته از مطالبی که ارتباطی با موضوع اصلی گفتگو ندارند به محض مشاهده و بدون آگاه سازی نویسنده آن حذف می شوند و شخص خاطی اخطاری به جهت ارسال اسپم دریافت می کند. در صورت تکرار این عمل از سوی کاربر، دسترسی وی به مدت 2 هفته قطع خواهد شد. ادامه این روند پس از پایان محرومیت موجب قطع دائم دسترسی به انجمن خواهد گردید.
[*]کاربران سایت می بایست در هنگام ارسال پیغام در انجمن ها از کلمات مناسب استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب ، اكانت آن كاربر در اولین فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.
[*]در امضا استفاده از تصویر ها و نوشته ها در اندازه بزرگ خود داری کنید .
[*]از نوشتن نامه هاي تجاري و يا تبليغات تجاري پرهيز كنيد. در صورتي كه ارسال هاي مذكور مربوط به تبليغات تجاري باشند توسط مديران حذف خواهند شد و در صورت تكرار اين عمل توسط كاربر ، آن اكانت براي هميشه بسته خواهد شد.
[*]در صورت ملاحظه هرگونه ارسال تمسخر آمیز، توهین آمیز و یا مسایل و مشکلات شخصی در مورد یک کاربر و یا یک مدیر در انجمن ها آن ارسال سریعا حذف و در صورت تکرار موجب برخورد با آن کاربر خواهد شد.
[*] هرگونه تاپیک و ارسال اعتراض آمیز و یا انتقاد آمیز در رابطه با یک کاربر و یا مدیر بدون اخطار قبلی و سریعا حذف خواهد شد و در صورت تکرار موجب برخورد با آن کاربر خواهد شد.
[*]مزاحمت برای مدیران در پیغام خصوصی یا تشویق دیگران برای این امر، خلاف قوانین محوب می شود و در صورتی که کاربر یکبار به قوانین توجه نکرد، با وی برخورد جدی خواهد شد.
[*] در صورتي كه مي خواهيد از مباحث و آموزشهايي كه در اين انجمنها ذكر شده است در جايي ديگر و يا در سايت خود استفاده كنيد ذكر نام سايت و نام نويسنده مطلب الزاميست و در صورت امكان لينك پیام را هم براي اطلاعات بيشتر ذكر نماييد.
[*]در صورتي كه مي خواهيد مطالب سایتهای دیگر را در انجمن قرار دهید حتما منبع را ذکر کنید .


با تشکر

تمامی حقوق این قالب مربوط به همین انجمن میباشد|طراح قالب : ابزار فارسی -پشتیبانی : رزبلاگ

: